Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Wszystkie medykamenty mają wartości stałe jednorazowe. Jeśli artefakt ma +3 stałego promieniowania a żołnierz użyje leków przeciwpromiennych to w tej turze otrzyma +1 promieniowania. Lecz w drugiej turze otrzyma już +3 promieniowania oraz +1 z poprzedniej tury.
Medykamenty:
Leki przeciwpromienne
Promieniowanie stałe: -2
Waga: 0.10 kg
Cena: 300 rubli
Apteczka
Zdrowie: +15 punktów życia
Waga: 0.50 kg
Cena: 250 rubli
Apteczka wojskowa
Zdrowie: +30 punktów życia
Waga: 0.50 kg
Cena: 470 rubli
Apteczka naukowa
Zdrowie: +35 punktów życia
Promieniowanie stałe: -2
Waga: 0.50 kg
Cena: 550 rubli
Bandaż
Zdrowie: +7 punktów życia
Waga: 0.05 kg
Cena: 50 rubli
Radiooperator
Promieniowanie stałe: -2
Ochrona przeciw promieniowaniu: +20%
Waga: 0.05 kg
Cena: 300 rubli
Antidotum
Ochrona przed anomaliami chemicznymi: +20%
Waga: 0.05 kg
Cena: 300 rubli
Barwinek
Zdrowie: +5 punktów życia
Zdrowie w ciągu tury: +5 przez 3 tury
Waga: 0.05 kg
Cena: 550 rubli
Antybiotyk
Skutki emisji nie są odczuwane
Waga: 0.05 kg
Cena: 1000 rubli
Herkules
Maksymalny udźwig: +20 kg przez 3 tury
Waga: 0.05 kg
Cena: 200 rubli
Kozak
Promieniowanie stałe: -1
Ochrona przed promieniowaniem: +5% przez 2 tury
Zadawane obrażenia: -10%
Waga: 0.50 kg
Cena: 80 rubli
Konserwa
Pożywienie: 2
Waga: 0.50 kg
Cena: 80 rubli
Kiełbasa
Pożywienie: 2
Waga: 0.50 kg
Cena: 60 rubli
Chleb
Pożywienie: 1
Waga: 0.50 kg
Cena: 15 rubli
Napój energetyczny
Zakres ruchu: +2 pola
Woda: 1
Waga: 0.50 kg
Cena: 60 rubli
Woda
Woda: 2
Waga: 0.50 kg
Cena: 60 rubli
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty