Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Każda z frakcji może wprowadzić pewne ustroje. Nowy ustrój czasowy można wybrać co 20 tur i każdy trwa 5 tur, ustroje stałe można zmieniać co 25 tur lecz przy każdej zmianie należy zapłacić 1 500 rubli. Pierwszy ustrój stały jest darmowy.
Tradycja wojskowa
Czasowy.
Wszystkie oddziały zadają o 5% obrażeń więcej.
Mecenat
Czasowy.
Szansa na wylosowanie artefaktu wzrasta o 15% lecz na mapie z bazą główną zjawia się dwa razy więcej mutantów.
Estetyka
Czasowy.
Zdrowie żołnierzy wzrasta o 20 punktów a wytrzymałość broni i pancerzy jednorazowo zostaje podniesiona o 5 punktów lecz odporność na obrażenia spada o 10%.
Eksploracja
Czasowy.
Negatywny wpływ terenu spada o jeden, pozytywny wpływ terenu wzrasta o jeden a trawa przyjmuje właściwości ścieżki.
Racjonalizm
Czasowy.
Jeśli podczas walk zginie 75% oddziału żołnierz o najmniejszej liczbie punktów życia zostanie a pozostali uciekną odzyskując 10% zdrowia.
Ład
Stały.
Morale żołnierzy nie wzrośnie więcej niż o 8 lecz broń i pancerze psują się o dwa razy wolniej i zadają 10% więcej obrażeń.
Handel
Stały.
Zyski z handlu z NPC wzrastają o 10% lecz zadawane obrażenia spadają o 10%.
Honor
Stały.
Najemnicy kosztują o połowę mniej a kiedy walczący oddział straci połowę ludzi zadaje o 5% obrażeń więcej.
Religia
Stały.
Zdrowie wszystkich żołnierzy wzrasta o 20 punktów a zadawane obrażenia wzrastają o 5% lecz wytrzymałość spada o 10%.
Swoboda
Stały.
Morale żołnierzy nigdy nie spadnie poniżej 3 poziomu.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty