Total War: S.T.A.L.K.E.R.
Oto w pełni taktyczny PBF! Żywa ekonomia, wielkie walki, niecne zagrywki oraz sojusznicy cały czas zmieniający strony. Rób wszystko by wygrać!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-11-22 18:22:04

Dark Dante
Zona
Dołączył: 2015-11-21
Liczba postów: 212
Windows 7Chrome 46.0.2490.86

Umiejętności

Z czasem każdy żołnierz będzie nabywać pewne umiejętności. Z każdym poziomem dostanie jeden punkt do wydania na dowolną umiejętność.


Bronie: krótka, długa


Typ: pistolety, pistolety maszynowe, karabiny szturmowe, strzelby, karabiny maszynowe, broń ciężka, karabiny snajperskie


Pancerz: lekki, średni, ciężki


Osobiste: Każdy żołnierz mający umiejętność premia dotyczy tylko jego
- szturm: otrzymuje +5% do zadawanych obrażeń
- precyzja: obrażenia zadawane karabinami snajperskimi wzrastają o 10%
- biegacz: zakres ruchu zwiększony o 1
- piechur: zakres ruchu zwiększony o 1 (wymaga „biegacz”)
- handlarz: ceny towarów spadają o 10% a zysk wzrasta o 10%
- doświadczony: zdobywane doświadczenie wzrasta o 50%
- weteran: może posługiwać się każdą bronią bez jej znajomości (wymaga „szturm”, „precyzja” i „doświadczony”)
- ołowiana krew: wpływ promieniowania spada o 50%
- miotacz: obrażenia od granatów wzrastają o 25%
- żywotny: punkty życia wzrastają o 50
- myśliwy: obrażenia zadawane mutantom wzrastają o 10%
- opanowany: mając mniej niż 30% życia obrażenia wzrastają o 50%
- precyzyjny strzał: może strzelić do innego oddziału oddalonego o dwie kratki zadając 50% obrażeń samemu pozostając poza zasięgiem (wymaga „precyzja” i „opanowany”)


Drużynowe: Każdy żołnierz mający umiejętność drużynową daje premię całemu oddziałowi
- medycyna: parametry medykamentów zwiększają się o 50%
- jedność: obrażenia zwiększone o 5%
- dowództwo: obrażenia zwiększone o 10%
- mechanik: jednorazowo na bitwę wytrzymałość pancerza i broni nie spadnie o 1
- przewodnik: wpływ anomalii spada o 50%
- przecieracz szlaków: negatywny wpływ terenu spada o 1 (wymaga „przewodnik”)
- poszukiwacz: szansa na znalezienie artefaktu wzrasta o 10%
- leśnik: wpływ negatywnej pogody spada o 1 (wymaga „przecieracz szlaków”)


Frakcyjne: są to umiejętności, które posiada dana frakcja a pozostałe ich nie mogą zdobyć
Dla Najemników - znana Zona: domyślny ruch +1
Dla Powinności – hycel: obrażenia zadawane mutantom +25%
Dla Wolności – NATO: obrażenia zadawane bronią NATO wzrastają o 5%
Dla Wojska – Układ Warszawski: obrażenia zadawane bronią Układu Warszawskiego wzrastają o 5%
Dla Ekologów – nauka: wszystkie badania trwają o 10% krócej
Dla Czystego Nieba – stary teren: negatywny wpływ terenu spada o 1
Dla Samotników – sprzęt z odzysku: kiedy wytrzymałość broni spadnie do 3 zadają o 10% więcej obrażeń
Dla bandytów – plądrowanie: po przejęciu wrogiej bazy zdobywają 1 000 rubli
Dla Monolitu – fanatyzm: mając 25 punktów życia zadają o 25% obrażeń więcej, mając 10 punktów życia zadają o 50% więcej obrażeń


"I stałem się Śmiercią, niszczycielem światów." - Robert Oppenheimer


87488496737120677000.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
nakazdytemat - korpokutasy - kaukaz2015 - hhhhh - camilvoice