Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzyma do dyspozycji pięć oddziałów wybranych przez siebie, oddział dowódców oraz trzech gońców. Każdy żołnierz na samym początku ma 100/100 punktów życia. Każda z frakcji będzie odpowiednio oznaczać swoje oddziały.
Dla Najemników N
Dla Powinności P
Dla Wolności W
Dla Wojska Ż
Dla Ekologów E
Dla Czystego Nieba C
Dla Samotników S
Dla bandytów B
Dla Monolitu M
Oddziały będą oznaczone dla przykładu P1, P2, P3, P4 i P5. Dowódcy będą oznaczeni (litera frakcji)D, na przykład PD, a gońcy literą G, dla przykładu PG1, PG2, PG3.
Po śmierci dowódcy trzeba będzie przeszkolić dwóch żołnierzy na nowy oddział. Ich ekwipunek automatycznie zostanie przeniesiony do magazynu a umiejętności utracone bezpowrotnie. Bez dowódcy wszystkie oddziały tracą o jeden punkt morale co turę a badania zostają wstrzymane.
Każdy z oddziałów dzieli się na poszczególny żołnierzy oznaczanych:
P1-1
P1-2
P1-3
P1-4
P1-5
Jest to opis oddziału Powinności (P1) numer jeden mający pięciu żołnierzy.
Dodatkowo każda frakcja otrzyma magazyn wypełniony 15 000 rubli. Magazyn nie ma limitowanej wagi i pozna tam przetrzymywać wszystkie znalezione lub kupione przedmioty.
Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy może wybrać między oddziałami medyków, snajperów i szturmowców. Ich ekwipunek:
Medycy posiadają cztery osoby w oddziale. Każdy z nich posiada:
Broń główna: PPS
Broń dodatkowa: Makarov
Pancerz: Kurtka skórzana (kolor frakcji, np. Kurtka skórzana Powinności)
Ekwipunek: 2xkonserwa, 2xbutelka wody, pudełko 9x18 mm, dwa pudełka 7,62x25 mm, dwie apteczki, bandaż
Waga: 11.93kg
Snajperzy mają cztery osoby w oddziale. Dwóch z nich posiada:
Broń główna: Mosin
Broń dodatkowa: Makarov
Pancerz: Kurtka skórzana (kolor frakcji, np. Kurtka skórzana Powinności)
Ekwipunek: 2xkonserwa, 2xbutelka wody, pudełko 9x18 mm, dwa pudełka 7,62x54 mm, bandaż, apteczka
Waga: 11.89kg
A dwóch kolejnych:
Broń główna: KBK AK-47
Broń dodatkowa: Makarov
Pancerz: Kurtka skórzana (kolor frakcji, np. Kurtka skórzana Powinności)
Ekwipunek: 2xkonserwa, 2xbutelka wody, pudełko 9x18 mm, dwa pudełka 7,62x39 mm, apteczka, bandaż
Waga: 11.89kg
Szturmowcy maja w oddziale ośmiu żołnierzy. Dwóch z nich posiada:
Broń główna: Obrzyn
Broń dodatkowa: Makarov
Pancerz: Kurtka skórzana (kolor frakcji, np. Kurtka skórzana Powinności)
Ekwipunek: 2xkonserwa, 2xbutelka wody, pudełko 9x18 mm, dwa pudełka 12x70 mm śrut, apteczka, bandaż
Waga: 9.79kg
A sześciu pozostałych:
Broń główna: AK-47
Broń dodatkowa: Makarov
Pancerz: Kurtka skórzana (kolor frakcji, np. Kurtka skórzana Powinności)
Ekwipunek: 2xkonserwa, 2xbutelka wody, pudełko 9x18 mm, dwa pudełka 7,62x39 mm, apteczka, bandaż
Waga: 12.19kg
Każdy z żołnierzy posiada kilka umiejętności.
Medycy:
Broń: krótka
Typ: pistolety i pistolety maszynowe
Pancerz: lekki
Drużynowe: medycyna
Snajperzy:
- Dwaj:
Broń: krótka i długa
Typ: pistolety i karabiny snajperskie
Pancerz: lekki
Osobiste: precyzja
- Dwaj:
Broń: krótka
Typ: pistolety i karabiny szturmowe
Pancerz: lekki
Osobiste: brak
Szturmowcy:
- Dwaj:
Broń: krótka
Typ: pistolety i strzelby
Pancerz: lekki
Osobiste: szturm
- Sześciu:
Broń: krótka i długa
Typ: pistolety i karabiny szturmowe
Pancerz: lekki
Osobiste: szturm
Podstawowe dystanse:
Medycy: krótki
Snajperzy: długi
Szturmowcy: średni
Domyślne postawy:
Medycy: neutralny
Snajperzy: neutralny
Szturmowcy: neutralny
Domyślne parametry walki:
Medycy: seria
Snajperzy: seria
Szturmowcy: zaporowy
Koniec walki:
Medycy: śmierć
Snajperzy: poddanie się
Szturmowcy: śmierć
Na początku każdy żołnierz jest syty i ma pełne morale.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty