Total War: S.T.A.L.K.E.R.
Oto w pełni taktyczny PBF! Żywa ekonomia, wielkie walki, niecne zagrywki oraz sojusznicy cały czas zmieniający strony. Rób wszystko by wygrać!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-11-22 18:37:49

Dark Dante
Zona
Dołączył: 2015-11-21
Liczba postów: 212
Windows 7Chrome 46.0.2490.86

Dolina Mroku

Oto "czysta" mapa Doliny Mroku:
97230161016820389767.jpg


Z podziałem na kwadraty:
63161725743018902335.jpg


Rozpiska kwadratów:
A1 - Trawa, współczynnik 0
A2 - Trawa, współczynnik 0
A3 - Trawa, współczynnik 0
A4  - Trawa, współczynnik 0
A5 - Trawa, współczynnik 0
A6 - Trawa, współczynnik 0
A7 - Trawa, współczynnik 0, przejście na Wysypisko W5
A8 - Trawa, współczynnik 0
A9 - Trawa, współczynnik 0
A10 - Trawa, współczynnik 0
A11 - Trawa, współczynnik 0
A12 - Trawa, współczynnik 0, anomalie grawitacyjne
A13 - Trawa, współczynnik 0, anomalie grawitacyjne
A14 - Trawa, współczynnik 0
A15 - Trawa, współczynnik 0
A16 - Trawa, współczynnik 0
B1 - Trawa, współczynnik 0
B2 - Trawa, współczynnik 0
B - Trawa, współczynnik 0
B4 - Trawa, współczynnik 0
B5 - Trawa, współczynnik 0
B6 - Trawa, współczynnik 0
B7 - Trawa, współczynnik 0 (Posterunek końcowy, obrona +25%)
B8 - Trawa, współczynnik 0
B9 - Trawa, współczynnik 0
B10 - Trawa, współczynnik 0, przejście na Wysypisko W11
B11 - Trawa, współczynnik 0
B12 - Trawa, współczynnik 0 (Otwarte obozowisko, obrona +25%)
B13 - Trawa, współczynnik 0
B14 - Trawa, współczynnik 0
B15 - Trawa, współczynnik 0
B16 - Trawa, współczynnik 0
C1 - Trawa, współczynnik 0
C2 - Trawa, współczynnik 0
C3 - Trawa, współczynnik 0 (Nędzne obozowisko, obrona +25%)
C4 - Trawa, współczynnik 0
C5 - Trawa, współczynnik 0
C6 - Trawa, współczynnik 0
C7 - Trawa, współczynnik 0
C8 - Trawa, współczynnik 0
C9 - Trawa, współczynnik 0
C10 - Trawa, współczynnik 0 (Obóz polowy, obrona +25%)
C11 - Trawa, współczynnik 0 (Obóz polowy, obrona +25%)
C12 - Trawa, współczynnik 0
C13 - Trawa, współczynnik 0
C14 - Trawa, współczynnik 0
C15 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% (Stara świniarnia, szansa na znalezienie artefaktu +10%)
C16 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
D1 - Trawa, współczynnik 0
D2 - Trawa, współczynnik 0
D3 - Trawa, współczynnik 0 (Nędzne obozowisko, obrona +25%)
D4 - Trawa, współczynnik 0
D5 - Trawa, współczynnik 0
D6 - Trawa, współczynnik 0 (Obozowisko na dole, obrona +25%)
D7 - Trawa, współczynnik 0
D8 - Trawa, współczynnik 0
D9 - Trawa, współczynnik 0
D10 - Trawa, współczynnik 0
D11 - Trawa, współczynnik 0
D12 - Trawa, współczynnik 0
D13 - Trawa, współczynnik 0
D14 - Trawa, współczynnik 0
D15 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% (Stara świniarnia, szansa na znalezienie artefaktu +10%)
D16 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
E1 - Trawa, współczynnik 0
E2 - Bagno, współczynnik -4
E3 - Bagno, współczynnik -4
E4 - Trawa, współczynnik 0
E5 - Trawa, współczynnik 0
E6 - Trawa, współczynnik 0 (Obozowisko na dole, obrona +25%)
E7 - Trawa, współczynnik 0
E8 - Trawa, współczynnik 0
E9 - Trawa, współczynnik 0
E10 - Trawa, współczynnik 0, anomalie elektryczne
E11 - Trawa, współczynnik 0 (Barykady w pobliżu mostu, obrona +25%)
E12 - Trawa, współczynnik 0 (Barykady w pobliżu mostu, obrona +25%)
E13 - Trawa, współczynnik 0
E14 - Trawa, współczynnik 0
E15 - Trawa, współczynnik 0
E16 - Trawa, współczynnik 0
F1 - Trawa, współczynnik 0
F2 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
F3 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
F4 - Trawa, współczynnik 0
F5 - Trawa, współczynnik 0
F6 - Wzgórze, współczynnik -1 (Obozowisko na skraju wzgórza, obrona +25%)
F7 - Trawa, współczynnik 0
F8 - Trawa, współczynnik 0
F9 - Bagno, współczynnik -4
F10 - Trawa, współczynnik 0
F11 - Trawa, współczynnik 0 (Barykady w pobliżu mostu, obrona +25%)
F12 - Trawa, współczynnik 0 (Barykady w pobliżu mostu, obrona +25%)
F13 - Droga, współczynnik +2
F14 - Droga, współczynnik +2
F15 - Droga, współczynnik +2 (Posterunek na drodze, obrona +25%)
F16 - Droga, współczynnik +2, przejście na Kordon Ą19 (Posterunek na drodze, obrona +25%)
G1 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% (Hala fabryczna, obrona +35%)
G2 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
G3 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
G4 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
G5 - Trawa, współczynnik 0
G6 - Trawa, współczynnik 0, anomalie termiczne (Posterunek w pobliżu windy, obrona +25%)
G7 - Trawa, współczynnik 0, anomalie termiczne (Posterunek w pobliżu windy, obrona +25%)
G8 - Trawa, współczynnik 0
G9 - Bagno, współczynnik -4 (Posterunek na bagnie, obrona +25%)
G10 - Bagno, współczynnik -4 (Posterunek na bagnie, obrona +25%)
G11 - Bagno, współczynnik -4
G12 - Droga, współczynnik +2
G13 - Droga, współczynnik +2
G14 - Trawa, współczynnik 0
G15 - Trawa, współczynnik 0
G16 - Trawa, współczynnik 0
H1 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% (Hala fabryczna, obrona +35%)
H2 - Trawa, współczynnik 0
H3 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% (Stara fabryka, obrona +35%)
H4 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
H5 - Trawa, współczynnik 0
H6 - Wzgórze, współczynnik -1
H7 - Trawa, współczynnik 0
H8 - Trawa, współczynnik 0 (Przystanek, obrona +25%)
H9 - Bagno, współczynnik -4
H10 - Bagno, współczynnik -4
H11 - Most, współczynnik +1, obrona -5%
H12 - Trawa, współczynnik 0
H13 - Trawa, współczynnik 0
H14 - Trawa, współczynnik 0
H15 - Trawa, współczynnik 0
H16 - Trawa, współczynnik 0
I1 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
I2 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% (Wejście do fabryki, obrona +35%)
I3 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
I4 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
I5 - Trawa, współczynnik 0 (Północne barykady, obrona +25%)
I6 - Wzgórze, współczynnik -1
I7 - Trawa, współczynnik 0
I8 - Trawa, współczynnik 0 (Przystanek, obrona +25%)
I9 - Trawa, współczynnik 0
I10 - Droga, współczynnik +2
I11 - Bagno, współczynnik -4, anomalie chemiczne
I12 - Bagno, współczynnik -4 (Wyspa, obrona +25%)
I13 - Trawa, współczynnik 0
I14 - Trawa, współczynnik 0
I15 - Trawa, współczynnik 0
I16 - Trawa, współczynnik 0
J1 - Trawa, współczynnik 0
J2 - Droga, współczynnik +2
J3 - Droga, współczynnik +2
J4  - Droga, współczynnik +2
J5 - Droga, współczynnik +2 (Północne barykady, obrona +25%)
J6 - Droga, współczynnik +2
J7 - Droga, współczynnik +2
J8 - Droga, współczynnik +2
J9 - Droga, współczynnik +2
J10 - Trawa, współczynnik 0
J11 - Bagno, współczynnik -4
J12 - Bagno, współczynnik -4, anomalie chemiczne
J13 - Trawa, współczynnik 0
J14 - Trawa, współczynnik 0
J15 - Trawa, współczynnik 0
J16 - Trawa, współczynnik 0
K1 - Trawa, współczynnik 0
K2 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%, anomalie termiczne (Stacja benzynowa, szansa na znalezienie artefaktu +10%)
K3 - Droga, współczynnik +2
K4 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
K5 - Trawa, współczynnik 0
K6 - Trawa, współczynnik 0
K7 - Trawa, współczynnik 0
K8 - Trawa, współczynnik 0
K9 - Droga, współczynnik +2
K10 - Trawa, współczynnik 0
K11 - Trawa, współczynnik 0
K12 - Trawa, współczynnik 0
K13 - Trawa, współczynnik 0 (Obóz wśród jakichś skał, obrona +25%)
K14 - Trawa, współczynnik 0
K15 - Trawa, współczynnik 0
K16 - Trawa, współczynnik 0
L1 - Trawa, współczynnik 0 (Wyrwane drzewo, obrona +25%)
L2 - Trawa, współczynnik 0
L3 - Droga, współczynnik +2
L4 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
L5 - Trawa, współczynnik 0
L6 - Trawa, współczynnik 0
L7 - Trawa, współczynnik 0 (Mały, stary wóz, obrona +25%)
L8 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
L9 - Droga, współczynnik +2
L10 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
L11 - Trawa, współczynnik 0
L12 - Trawa, współczynnik 0, anomalie grawitacyjne
L13 - Trawa, współczynnik 0 (Obóz wśród jakichś skał, obrona +25%)
L14 - Trawa, współczynnik 0
L15 - Trawa, współczynnik 0
L16 - Trawa, współczynnik 0
M1 - Trawa, współczynnik 0 (Wyrwane drzewo, obrona +25%)
M2 - Trawa, współczynnik 0
M3 - Trawa, współczynnik 0
M4 - Trawa, współczynnik 0
M5 - Wzgórze, współczynnik -1 (Obozowisko na pogórzu, obrona +25%)
M6 - Trawa, współczynnik 0
M7 - Trawa, współczynnik 0 (Mały, stary wóz, obrona +25%)
M8 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
M9 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
M10 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10%
M11 - Trawa, współczynnik 0
M12 - Trawa, współczynnik 0
M13 - Trawa, współczynnik 0
M14 - Trawa, współczynnik 0
M15 - Trawa, współczynnik 0
M16 - Wzgórze, współczynnik -1
N1 - Trawa, współczynnik 0
N2 - Trawa, współczynnik 0
N3 - Trawa, współczynnik 0
N4 - Trawa, współczynnik 0
N5 - Wzgórze, współczynnik -1 (Obozowisko na pogórzu, obrona +25%)
N6 - Trawa, współczynnik 0
N7 - Trawa, współczynnik 0
N8 - Trawa, współczynnik 0
N9 - Budynek, współczynnik -1, obrona +10% Łopata-handlarz (Sala fabryczna, obrona +25%)
N10 - Trawa, współczynnik 0
N11 - Trawa, współczynnik 0
N12 - Trawa, współczynnik 0
N13 - Trawa, współczynnik 0
N14 - Trawa, współczynnik 0
N15 - Trawa, współczynnik 0
N16 - Wzgórze, współczynnik -1


"I stałem się Śmiercią, niszczycielem światów." - Robert Oppenheimer


87488496737120677000.jpg

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum